Švietimo, mokslo ir sporto ministras 2022 m. gegužės 25 d. įsakymu Nr. V-836 patvirtino Bendrojo ugdymo dalykų vadovėlių ir mokymo priemonių atitikties teisės aktams įvertinimo ir aprūpinimo jais tvarkos aprašą. Naujos redakcijos aprašas nustato bendruosius ir specialiuosius reikalavimus bendrojo ugdymo dalykų vadovėliams ir mokymo priemonėms, bendrojo ugdymo dalykų vadovėlių ir mokymo priemonių vertinimą, turinio kokybės užtikrinimą ir atsakomybes, aprūpinimo tvarką.
Norėdami pasiūlyti skaitmeninę mokymo priemonę atsiųskite prašymą su deklaracija el. paštu smp.pagalba@nsa.smm.lt.
Nacionalinės švietimo agentūros skaitmeninių mokymo priemonių sąrašą su nuorodomis į metodinę medžiagą rasite čia.
Skaitmeninių mokymo priemonių naudojimo ugdyme metodika pateikiama čia.
Apie neveikiančią ar netinkamą priemonę praneškite el. paštu smp.pagalba@nsa.smm.lt.
Programuotojų, dizainerių ir turinio kūrėjų komanda, įsikūrusi Rokvilyje, Merilando valstijoje sukūrė pažangią švietimo platformą, skirtą...
„XLogoOnline“ sistemoje yra keturios dalys, kurių 1-2 skirtos pradiniam ugdymui, 3-4 pagrindiniam ugdymui. 1-oje ir 2-oje dalyse...
„Interland“ yra nuotykių kupinas internetinis žaidimas, kurį žaidžiant mokymasis apie skaitmeninį saugumą ir pilietiškumą tampa...
Tai puiki vieta interaktyviai minėti šventes. Čia galima rasti mėgstamus personažus, taip pat įvairaus amžiaus asmenims skirtų linksmų,...
„Spoofy“ - jaunesniojo amžiaus moksleiviams skirtas žaidimas, padedantis išmokti žodžių ir suprasti kibernetinio saugumo svarbą....
Ši populiari mokymo(si) platforma „Wordwall“ išversta į 38 kalbas. „Wordwall“ – tai įvairių...
„Angis“ tai platforma, kurioje labai paprastai ir įtraukiančiai galima išmokti programuoti su „Python“ programavimo...
Reflectus - yra mokytojų praktikų sukurtas internetinis reflektavimo įrankis moksleiviams ir mokytojams. Reflectus sistema yra skirta palengvinti,...
Programavimo priemonė skirta jaunesniojo amžiaus (5–7 metų) vaikams. Ja galima kurti nesudėtingas programas, interaktyvius pasakojimus,...
Naudojantis Scratch galima mokytis programavimo pradžiamokslio, suprogramuoti savo sukurtus interaktyvius pasakojimus, žaidimus ir animacijas, bei...
Vilniaus universiteto sukurta medžiaga Medijų ir informacinis raštingumas. Šaltinyje pateikta metodinė medžiaga apie...
Mokymo priemonę sudaro trys autorių teisių specialistės, teisininkės M. Gudaitės-Gulbinienės vedamos vaizdo pamokos, kuriose nagrinėjamos autorių...