DĖMESIO: Ši Švietimo portalo versija neatnaujinama nuo 2023 m. gegužės 30 d. Nauja informacija pateikiama atnaujintame Švietimo portale.

Nendrė. Etikos vadovėlis. II kl. (serija „Šok“)

arrow_back Grįžti atgal

Nendrė. Etikos vadovėlis. II kl. (serija „Šok“)
Kuzmickaitė Vaida, Meškauskienė Asta, Sereičikienė Jolanta

TPagrindinis etikos vadovėlio „Nendrė“ komplekto II klasei tikslas – integruotis su kitomis disciplinomis, formuoti bendrąsias vertybines nuostatas, siekti dorinės pažangos, plėtoti gebėjimą bendrauti ir bendradarbiauti, konstruktyviai spręsti iškilusias problemas, rūpintis aplinka ir joje kultūringai ir saugiai elgtis. Ugdant vaiko kompetencijas, siekiama sukurti jo pozityvų santykį su savimi, kitais ir pasauliu.

Ypač daug dėmesio yra skiriama vaikų įsijautimo, nuojautos, dorinės jautros ugdymui, pateikiamos smagios užduotys ir žaidimai, kurie lavina gebėjimą jausti kitus, įsivaizduoti, ką jie išgyvena patyrę nesėkmę, atpažinti, ką liudija kito žmogaus laikysena, žvilgsnis, kalba. Mokantis etikos keliaujama nuo paprastų prie sudėtingų, nuo konkrečių prie abstrakčių dalykų. Temų svarstymas pradedamas artimiausios vaiko aplinkos aptarimu, patirtais išgyvenimais, asmeninės patirties pasidalijimu, remiamasi jau nagrinėtomis arba nagrinėjamomis temomis, įgytais įgūdžiais ir žiniomis, perkeliant problemų nagrinėjimą į kitą kontekstą – etikos pamokas. Paskui pereinama prie teorinės medžiagos ir praktinės veiklos, kurią vaikas galėtų atlikti savarankiškai arba padedamas mokytojo, individualiai arba dirbdamas grupėje.

Vadovėlyje išskirtos keturios pagrindinės etikos ugdomosios veiklos sritys (Aš – Aš, Aš – Tu, Aš – Mes, Aš – Tai). Kiekvienos iš jų mokymasis baigiamas apibendrinamosiomis pamokomis, kurių metu mokiniai įtvirtina savo žinias, gebėjimus ir įvertina save, svarsto sėkmių ir nesėkmių priežastis, aptaria tolimesnius veiklos planus.

Vadovėlyje vienai pamokai skiriama viena atlanka. Pagrindinėje dalyje trumpai pristatoma tema (problema, situacija, reiškinys), pateikiamas analizuojamas tekstas, informacija, žinios, kurios svarbios konkrečios praktinės veiklos organizavimui. Klausimai padeda išsikelti veiklos tikslus ir uždavinius, sukoncentruoti dėmesį į nagrinėjamą temą. Atlankos apačioje yra diferencijuotos užduotys, skirtos įvairių gebėjimų mokiniams. Jau nuo pirmos klasės jie mokosi planuoti veiklą, todėl ir II klasės vadovėlyje, dešiniojo lapo viršuje sutartiniais ženklais pažymėtas pamokos veiklos planas, o kamputyje pateikiami reikšminių sąvokų paaiškinimai.

Vadovėlio komplektą sudaro:

• Vadovėlis

• Pratybų sąsiuvinis

• Mokytojo knyga II klasei

Daugiau informacijos apie šį vadovėlį




Atsiliepimai

Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.

Duomenys

Ugdymo sritis
Dorinis ugdymas
Dalykas
Etika
Klasė
2 klasė
Kalba
Lietuvių
Tinkamumas specialiųjų poreikių mokiniams
Nepritaikytas
Puslapių skaičius
68
Pirmojo leidimo metai
2010
Leidimas
Naujas (pirmasis)
ISBN
978-5-430-05577-6
Būsena
Galiojantis
Skaitmeninis
ne
Leidėjas
UAB „Šviesa“
Leidėjo adresas
Vytauto pr. 29, LT-44352 Kaunas
Leidėjo telefonas
8 37 409 126
Leidėjo svetainė
www.sviesa.lt
Leidėjo el. paštas
info@sviesa.lt
MOBIS failas
VAD0000002570.2709
Leidėjo pasirinkto vertintojo recenzija
NENDRE IIkl.-pasirinktas.pdf
Paskirto vertintojo recenzija
NENDRE IIkl.-paskirtas1.pdf