DĖMESIO: Ši Švietimo portalo versija neatnaujinama nuo 2024 m. rugsėjo 1 d. Nauja informacija pateikiama atnaujintame Švietimo portale.
hero

Vadovėlių duomenų bazė

Lietuvių kalba ir literatūra. Vadovėlis 1 klasei, 2 dalis (Taip!)

Nomeda Kasperavičienė, Daiva Jakavonytė-Staškuvienė, Vilma Dailidėnienė
Serijos „Taip!“ lietuvių kalbos vadovėlis kviečia mokantis kalbos patirti tyrinėjimo ir atradimo džiaugsmą! Serijos „Taip!“ lietuvių kalbos vadovėlio metodinė sandara orientuota į vaiko savarankiškumą, kompetencijų ugdymą, patirtiniu ugdymu grįstą mokymąsi.
Išplėsti Suskleisti

Vadovėlyje rasite: 

  •  įdomių, į aktyvią veiklą orientuotų užduočių, skatinančių noriai mokytis lietuvių kalbos; aiškią ir nuoseklią ugdymo sistemą;
  •  kalbėjimo, klausymo, skaitymo ir rašymo strategijų, skirtų kalbiniams gebėjimams ugdyti, tinkamų įvairių gebėjimų vaikams ir lavinančių mokėjimo mokytis kompetenciją;
  •  papildomą skaitmeninį turinį, kurio reikia atliekant vadovėlyje pateiktas užduotis arba susipažįstant su papildoma informacija.

Atsiliepimai

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .

Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.

Papildoma informacija

Lietuvoje išleistas vadovėlis
Ugdymo programos pavadinimas:
Pradinio ugdymo programa
Dalykų grupės pavadinimas:
Kalbinis ugdymas
Vadovėlio dalis:
2
Vadovėlio dalių skaičius:
3
Vadovėlio serija:
Taip!
Vertintojai:
Dalia Paleckienė, Kornelija Giedrikaitė, Daiva Korolienė
Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui:
Ne
Klasės:
1 klasė
Kalba:
lietuvių
Puslapių skaičius:
89
Pirmojo leidimo metai:
2016
Pakartotinio leidimo metai:
2023
Leidimas:
Vadovėlio atnaujintas leidimas
ISBN:
978-5-430-07304-6
Skaitmeninis:
Ne
Teikėjas:
UAB „Šviesa“
Teikėjo adresas:
J. Balčikonio g. 3, Vilnius LT-08247
Teikėjo telefonas:
+37061422022
Teikėjo svetainė:
Teikėjo el. paštas:
Vadovėlio turinio kokybę patvirtinanti deklaracija ir vertinimas: