Skaitmeninės mokymo priemonės
Skaitmeninių įtraukiojo ugdymo priemonių rinkinys „EduSensus“
Skaitmeninių mokymo priemonių rinkinį „EduSensus“ kūrė Nacionalinė švietimo agentūra, įgyvendindama projektą „Skaitmeninio ugdymo turinio kūrimas ir diegimas“ Nr. 09.2.1-ESFA-V-726-03-0001, finansuojamą Europos socialinio fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ 09.2.1-ESFA-V-726 priemonę „Ugdymo turinio tobulinimas ir naujų mokymo organizavimo formų kūrimas ir diegimas“.
Priemone galima naudotis ugdant vaikus, turinčius kalbėjimo ir kalbos, klausos, intelekto, autizmo spektro sutrikimus, sulėtėjusią raidą ar ikimokyklinio amžiaus vaikus, padedant formuoti jų tipinę raidą.
Visos priemonės remiasi Europos disleksijos draugijos viceprezidentės Martos Bogdanowicz rekomendacijomis. Pagal jas sukurti edukaciniai žaidimai sėkmingai naudojami įvairiose šalyse. Skaitmenines mokymo priemones lokalizuoti Lietuvoje padėjo ekspertės Loreta Grikainienė, Rima Bagdanavičienė, Ieva Stelmokienė, Ramunė Saulėnienė.
Visą skaitmeninių mokymo priemonių sistemą sudaro virš 3000 interaktyvių bei papildomų veiklų. Lietuvai adaptuotos ir sukurtos šios „EduSensus“ programos: „Logoritmika“, „Logožaidimai“, „Žodžių žaidimai“, „Pažiūrėk ir pasakyk“, „Kalbantys paveikslėliai“, „Žingsnis po žingsnio“.
Skaitmeninių mokymosi priemonių rinkinį „EduSensus“ pristatantis vaizdo įrašas.
Skaitmeninių mokymosi priemonių rinkinio „EduSensus“: metodinės rekomendacijos mokytojams ir švietimo pagalbos specialistams. Patirtimi ir praktiniais patarimais dalijosi Eglė Račienė, Šilutės rajono švietimo pagalbos tarnybos logopedė ir Edita Ruckienė, Jonavos Justino Vareikio progimnazijos logopedė.
Papildoma informacija
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .