Skaitmeninės mokymo priemonės
„SCRATCH“
Išplėsti
Suskleisti
Naudojantis „Scratch“ galima mokytis programavimo pradžiamokslio, suprogramuoti savo sukurtus interaktyvius pasakojimus, žaidimus ir animacijas, pasidalinti savo kūriniais su kitais internetinės bendruomenės nariais. „Scratch“ programa padės mokiniams išmokti mąstyti kūrybingai, samprotauti sistematiškai ir dirbti kartu su kitais – tai yra esminiai šio laikmečio gyvenimo įgūdžiai.
Papildoma informacija
Autorius:
„Scratch Foundation“
SMP tipas:
Skaitmeninė užduotis
Ugdymo programos pavadinimas:
Pradinio ugdymo programa
Pagrindinio ugdymo programa
Dalykų grupės pavadinimas:
Matematinis, gamtamokslinis ir technologinis ugdymas
Dalyko pavadinimas:
Informatika
Klasė (klasės):
1 klasė
2 klasė
3 klasė
4 klasė
5 klasė
6 klasė
Klasių koncentrai:
1–2 klasių koncentras
3–4 klasių koncentras
5–6 klasių koncentras
Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui:
Ne
Atitinka nustatytus SMP reikalavimus:
Ne
Mokamas:
Ne
Teikėjas:
„Scratch Foundation“
Kalba:
anglų
Sukūrimo metai:
2011
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .
Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.