DĖMESIO: Ši Švietimo portalo versija neatnaujinama nuo 2024 m. rugsėjo 1 d. Nauja informacija pateikiama atnaujintame Švietimo portale.
hero

Nuolatinė pedagogo ūgtis – raktas į sėkmingą vaiko pažangą ir asmenybės brandą

Nuolatinė pedagogo ūgtis – raktas į sėkmingą vaiko pažangą ir asmenybės brandą

Telšių švietimo centras
2024-10-10
S. Daukanto g. 35, 87104, Telšiai
Šiuolaikinėje mokykloje sėkmingą nuolatinio mokymo(si) proceso organizavimą lemia racionalus mokymo turinys ir tinkami metodai, turimų mokymo priemonių kokybė, mokytojų pasiruošimas, nuostatos, pasirengimas permainoms, mokytojų noras keistis ir mokytis. Šiuolaikiniam mokytojui keliami nauji ir vis didesni reikalavimai. Mokytojas – tai novatorius, konsultantas, vadovas, tyrėjas, bendraujantis ir bendradarbiaujantis kolega. Nuo mokytojo kompetencijos ir elgesio neatsiejamai priklauso ugdymo kokybė, mokinių pasitenkinimas jo dėstomuoju dalyku. Mokytojas turi skatinti mokinį pažinti save, padėti jam įgyti bendravimo įgūdžių, atskleisti jo kūrybiškumą, nes kiekvienas mokinys yra unikali bei originali asmenybė. Augant reikalavimams mokytojo profesijai, mokytojams tenka iš naujo įvertinti savo galimybes, sugebėjimus, kompetencijas. Mokytojo kompetencijų tobulinimas turėtų būti vienas svarbiausių prioritetų ugdymo procese. Įgytos kompetencijos padeda profesionaliai, įtaigiai perteikti žinias mokiniui. Paskutiniu metu švietimo dokumentuose, numatančiuose mokyklų veiklos perspektyvas, orientuojamasi į mokymosi paradigmą. Mokytojas mokymosi paradigmoje yra mokymosi patarėjas, padedantis mokiniui įveikti mokymosi problemas ir pasiekti užsibrėžtus, suderintus su ugdymo programa mokymosi tikslus. Siekiant šią paradigmą įgyvendinti, mokytojams būtina nuolat atnaujinti ir plėtoti savo kompetencijas, o ypač didaktinę, kurios svarbus elementas yra mokinio ir mokytojo sąveika. Programos mokymų metu dalyviai aptars ugdymo, orientuoto į mokinių mokymosi poreikius, planavimą ir įgyvendinimo organizavimą, pasitelkdami Kompetencijų raidos aprašu mokysis planuoti, organizuoti ir vertinti ugdymo procesą, analizuos pamokos didaktinius aspektus, specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimą, plačiau susipažins su dirbtinio intelekto įrankiais ir jų taikymu pamokose, dizainu grįsto mąstymo metodo principais bei jo praktiniu taikymu ugdymo procese. Programos trukmė – 62 val., iš jų 12 savarankiškas darbas, 50 val. kontaktinės val.
Papildoma informacija
Savivaldybė Telšių r. sav.
Kitos sąlygos Nemokamas
Nacionalinis Ne
Koordinatoriaus el. paštas ramute.ezerskyte@sctelsiai.lt
Koordinatoriaus tel. nr. 37060098867
Renginio vieta