Metodinė medžiaga pagal dalykus
Patarimai mokytojui, skirti mokant lietuvių kalbos 1–2 klasėse
Išplėsti
Suskleisti
Metodinė priemonė, skirta lietuvių kalbos 1–2 klasėse mokantiems pedagogams, dirbantiems mokyklose, ugdymo programas vykdančiose tautinės mažumos kalba.
Metodinėje priemonėje „Patarimai mokytojui“ aptarti dvikalbio ugdymo metodologiniai pagrindai. Kartu su praktiniais kalbos ugdymo pavyzdžiais pateiktos veiksmingos ankstyvojo mokyklinio amžiaus mokinių lietuvių kalbos, dvikalbio ugdymo strategijos, būdai. Pateikiami metodiniai patarimai mokytojui, kaip ugdyti lietuvių kalbos gebėjimus, kai mokinių kalbinė patirtis ir gebėjimai yra skirtingi. Daug dėmesio skiriama ugdymo situacijoms, kai mokinių kalbinė patirtis ypač menka.
Papildoma informacija
Autorius:
NŠA
Ugdymo programos pavadinimas:
Pradinio ugdymo programa
Dalykų grupės pavadinimas:
Kalbinis ugdymas
Dalyko pavadinimas:
Lietuvių kalba ir literatūra
Klasė (klasės):
1 klasė
2 klasė
3 klasė
4 klasė
Klasių koncentrai:
1–2 klasių koncentras
3–4 klasių koncentras
Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui:
Ne
Kalba:
lietuvių
Bendrojo ugdymo kompetencijos:
Pažinimo kompetencija
Socialinė pilietinė kompetencija
Pilietiškumo kompetencija
Kūrybiškumo kompetencija
Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos kompetencija
Skaitmeninė kompetencija
Dalyko pasiekimų srities pavadinimas:
Kalbos pažinimas (D)
Sukūrimo metai:
2014
Atnaujinimo metai:
2015
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .
Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.