Metodinė medžiaga pagal dalykus
Metodinė priemonė „Formuojamasis vertinimas – individualiai pažangai skatinti“
Šią metodinę priemonę parengti paskatino naujausi švietimo dokumentai, mokslininkų tyrimų išvados apie formuojamojo vertinimo reikšmę mokinių pasiekimams ir įvertinta sėkminga mokyklų patirtis. Leidinys kviečia permąstyti, diskutuoti ir ieškoti, kaip veiksmingai skatinti mokytojus vertinti individualią pažangą ir stiprinti formuojamąjį vertinimą mokykloje.
Metodinis leidinys naudingas šalies pedagogams, pedagogus rengiančioms aukštosioms mokykloms ir kvalifikacijos tobulinimo institucijoms. Tikimasi, kad jis padės sistemiškai stiprinti individualios mokinio pažangos vertinimą, tobulinti formuojamojo vertinimo taikymą pamokoje siekiant mokinių savivaldžio ir suasmeninto (personalizuoto) ugdymosi, atrasti prasmingų idėjų ir sprendimų, kaip tobulinti mokinių pasiekimų vertinimą ir ugdyti visos mokyklos kultūrą.
Metodinę priemonę parengė prof. dr. Aušra Kazlauskienė ir doc. dr. Ramutė Gaučaitė (Šiaulių universitetas).
Papildoma informacija
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .