DĖMESIO: Ši Švietimo portalo versija neatnaujinama nuo 2023 m. gegužės 30 d. Nauja informacija pateikiama atnaujintame Švietimo portale.

Bendravimas su Tele2

arrow_back Grįžti

Bendravimas su Tele2

Aš mokausi 2020-02-02

Nuotrauka/Photo by Science in HD on Unsplash

Atėjo metas, kada mano senutis iPhone 6 pradėjo trukdyti kokybiškam telefono naudojimuisi. Nuolat jaudintis dėl išsikrovimo ir vietos informacijai trūkumo tapo nuolatinė būsena. Pribrendo reikalas keisti situaciją. Kadangi nesu linkęs vergauti garsiems vardams ir permokėti už logotipą, palyginęs keletą mane dominančių aparatų bei peržiūrėjęs apie juos įmanomus video, Tele2 interneto svetainėje paspaudžiau “PASIŪLYMAS JUMS“.

Kitą dieną, po pietų, suskamba telefonas ir iš nepažįstamo numerio suprantu, kad skambina išganingasis Tele2. Tuo metu neskubėdamas žingsniavau į sporto klubą, todėl apsidžiaugiau, kad turėsiu kada atsiliepti ir pakalbėti. Operatorės paklausinėju apie mane dominantį telefoną, ji papasakoja apie mokėjimo sąlygas. Sakau ok, man reikia pagalvoti, ryt nuo 8 val. iki 12 val. skambtelėk ir pasakysiu savo galutinį sprendimą.

Kaip ir reikėjo tikėtis, jokio skambučio sutartu laiku nesulaukiu. Su šeimyna pajudame namų link ir be vairuojant išgirstu skambant telefoną, mesteliu akį, ogi matytas numeris. Pakeliu ir išgirstu tos pačios operatorės balselį. Klausiu jos, kodėl nesulaukiau skambučio sutartu laiku, ji pradeda atsiprašinėti, bet aš neturiu laiko iki galo išklausyti nes eismas intensyvus ir tikrai neturiu jokio noro būti sustabdytas pareigūnų. Sakau ok, dabar važiuoju, negaliu kalbėti, paskambink rytoj pirmoje dienos pusėje.

Kitą dieną sulaukiu skambučio. Operatorė primena, kad galiu už 1 centą pasiimti man priklausančią dovaną: svarstykles, asmenukių lazdą su power banku ir dar kažkas. Pradžioje sakau, kad turiu tokią lazdą todėl gal geriau svarstyklės. Paskui pasitaisau perklausdamas kas dar yra prie tos asmenukių lazdos. Pagalvojau, kad antras power bankas ūkyje nepamaišys. Pasitaisau ir paprašau pridėti antrąją dovaną. Operatorė pasižymi naująjį mano pasirinkimą. Klausimas iškyla tik dėl telefono spalvos, nes ji nemato savo sistemoje tokios informacijos. Sakau dzin, kokia bus tokia gerai, nesu išrankus. Operatorė patikina, kad jei gaučiau aparatą ir spalva nepatiktų, galiu jį pristatyti į bet kurį saloną. Galutiniame variante operatorė pakartoja visas sąlygas pasitikrinimui. Viskas kaip ir gerai.

Po kiek laiko sulaukiu dar vieno operatorės skambučio. Sako atsiprašanti, bet bus mėlynos spalvos telefonas. Na gerai, kaip ir sakiau, man tai nesudaro kažkokių problemų, tik ir toks. Toliau operatorė paprašo tokio vieno menko dalyko – asmens tapatybės kortelės numerio. Jau šypsausi. Man atrodo, kad tai svarbiausias dalykas norint sudaryti sutarti, bet visko pasitaiko, užmiršo ir tiek. Liepiu paskambinti po 5 min.

Sekančią dieną viskas pristatoma nuo pat ryto. Labai nustembu tokiu greitu pristatymu. Tik ko tai įtartinai man skirtame siuntinyje įpakuota pakankamai nemaža dėžė. Tiek to, pasiimu. Atsilaisvinus kelioms minutėms pradedu tikrinti kas čia įpakuota. Atplėšiu ir opa! Telefono dėžute ir SVARSTYKLĖS! Mintyse nusikeikiu. Buvo tartasi dėl asmenukių lazdos ir power banko, dabar mano rankose svarstyklės. Na tiek to, kam nepasitaiko, užmiršo pasiklausti pagrindinių duomenų, nepažymėjo mano pakeisto pasirinkimo. Visi klystame.

Pagaliau randu laiko namuose pažiūrėti kas tai per mega super max svarstyklės ant kurių užklijuota mistinė 69.90 Eu kaina. Sutinku, estetiškai gražios svarstyklės, galima jungti per bluetooth, galima parsisiųsti programėlę ir t.t. Įdedu elementus, veikia. Patikrinu užlipdamas pasisverti. Velnias, tikėjausi rodys mažiau… Bet kur tau! ??

Galvoju reikia paskaitinėti kaip jos veikia, kur ten kaip jungtis. Išsiimu instrukciją, a va jums špyga taukuota. Lietuviškos instrukcijos nėra. Tele2! Jūs rimtai?! Man nėra didelės problemos susirasti info anglų ar rusų kalba, bet kažkaip tokias dovanas darant reikėtų pasistengti iki galo.

Apibendrinus:

  • Nepaskambina sutartu laiku (tokiu, kurį nurodo pats klientas, nes jam tuo metu patogiausia).
  • Nesuteikia visos informacijos (iš karto ji negalėjo pasakyti telefono spalvos, o tai kai kam gali būti vienas iš pagrindinių prioritetų renkantis aparatą).
  • Nesurenka svarbiausios informacijos (informacija sutikrinta, klientas jau sutinka su sąlygomis ir atsiranda po kurio laiko dar vienas papildomas skambutis dėl asmens tapatybės kortelės numerio, dėl to klientas vėl turi gaišti laiką, nes reikia manyti, kad jis neturi jos tą akimirką su savimi).
  • Suklystama parenkant klientui dovaną (na taip, dovanotam arkliui į dantis nežiūrima, bet jei man daiktas nereikalingas, kam tada jis man).
  • Lietuviškos instrukcijos nebuvimas (jei jau darote tokias išmanias dovanas, tai būtų malonu, kad pasirūpintumėte visomis smulkmenomis, net ir tokiomis kaip lietuviška instrukcija)

Moralas – tikiu, kad Tele2 nusišvilpti ant tokio vieno kliento kaip aš. Bet pasibaigus sutarčiai, aš pažadu, kad tikrai laaaabai gerai pagalvosiu, ar man verta bendrauti su tokiu operatoriumi. Gal geriau šiek tiek brangiau, bet kokybiškiau…?


arrow_back Grįžti